21 maj, 2012

Bilder - Ättika mot nagelsvamp - 4 veckor utan behandling!

Såhär ser naglarna ut efter 4 veckors av slarv! Jag har varken klippt eller slipat, än mindre använt ättika på dem! Som ni kan se på bilderna nedan har
naglarna försämrats avsevärt om man jämför med bilden från den föregående uppdateringen.
Detta visar på den absoluta vikten av att inte avbryta behandlingen för tidigt. Slutsatsen jag även vågar dra är att med bara ordentligt med slipning, filning och klippning kan man få naglarna att se riktigt okej ut om man inte har för stort angrepp. Jag har nu återigen tagit upp behandlingen mot svampen och kommer försöka sköta det lite bättre. Jag har köpt en stor burk ättika som jag tar på varje morgon och så ofta jag kommer ihåg, även på kvällen. Jag  ska slipa och klippa ner naglarna ordentligt till nästa kort (ca 2 veckor tills dess), så får ni se på skillnaden av vad lite vanlig handarbete kan åstadkomma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar